Facebook
Instagram
Google +
YouTube
Aréna Mariána Gáboríka - aerobik

Aerobik

Share
V našej aerobikovej zóne Vám ponúkame rôzne tréningy alebo intervalové cvičenia ako napríklad: Jumping, Jumping klasik, Funkčný tréning, Pilates, Tabata, Zumba, Power Yoga a dalšie. Bližšie informácie o cvičeniach nájdete nižšie.

Rozvrh cvičení / rezervácia

Fitness Mariána Gáboríka - rezervácie

Na aerobik sa môžete prihlásiť aj cez rezervačný systém, ktorý máte kedykoľvek k dispozícii. Ak sa dostanete na čakaciu listinu, prosíme Vás, aby ste si sledovali či Vám bolo pridelené voľné miesto. Ak sa zaregistrujete a neskôr sa nemôžete lekcie zúčastniť, poprosíme Vás aby ste včas rezerváciu zrušili a uvolnili tak miesto ďalším záujemcom. Minimálny limit na 1 lekciu je 5 a viac záujemcov! Pod 5 záujemcov bude lekcia zrušená. Vaše kontaktné údaje zadané v systéme slúžia len pre informovanosť o lekciách aerobiku.

Chcem si rezervovať lekciu

Otváracie hodiny

Po – Pi: 7:00 – 22:00

So – Ne: 8:00 – 22:00

Kontakt

Mobil:
+421 917 945 388

E-mail:
fitnes@mariangaborik.sk

Vstupné

Jednorázový vstup nie je časovo obmedzený. Platnosť permanentnej karty od dobytia 1 rok. Záloha na permanentnú kartu 2 Eurá.

POSILŇOVŇA

jednorázovo 3,50 €

študenti 2,80 €

dôchodcovia 2,80 €

SKUPINOVÉ CVIČENIE

jednorázovo 3,50 €

študenti 3,50 €

dôchodcovia 3,50 €

PERNAMENTKA

1 mesiac 35,00 € (neobmedzený vstup)

10 vstupov 31,00 €

20 vstupov 58,00 €

50 vstupov 130,00 €

20 vstupov (študent, dôchodca) 48,00 €

Vaše najobľúbenejšie

JUMPING KLASIK

Každý utorok

19:10 – 20:10 hod.

Inštruktorka: Katka

Rezervuj

FUNKČNÝ TRÉNING

Každá streda

19:10 – 20:10 hod.

Osobný tréner: Martin

Rezervuj

Tréneri / Inštruktori

  • Lektorka aerobik - Anka
           

    Anka Hlaváčová

    Jumping BASIC, Jumping Párty
    (Inštruktorka)
  • Lektorka aerobik - Mirka
           

    Mirka Ďurišová

    Jumping BASIC, Jumping Párty
    (Inštruktorka)
  • Lektorka aerobik - Vierka
    Kvalifikácia: Aerobik inštruktor III.triedy, Choreo Dance Training, Flexi bar Basic, Flexi bar Advanced, Flowin Core, Strenght Bosu, Body Styling, PILOXING, Inštruktorka Pilates I. kvalifikačného stupňa, Dance Fit Workout, Fyziológia, Kondícia a chudnutie, PILOXING Knockout      

    Vierka Gimecká

    Jumping Master Tréner, Piloxing ELITE inštruktor
    (Inštruktorka)
  • Lektorka aerobik - Katka
           

    Katka Janíčková

    Jumping klasik, Tabata
    (Inštruktorka)
  • Osobný tréner - Martin
    Kondičná príprava je pedagogický proces zameraný na zvýšenie funkčných a psychických možností športovca. Aby bol tento proces efektívny, tréner ho nesmie chápať ako jeden celok, ale ako rozvoj jeho jednotlivých častí tak, aby maximálne podporovali výsledný efekt celkového pohybového prejavu športovca.

    Martin Vlnka

    Tréningy, Funkčný tréning
    (Osobný tréner)

Popis intervalových cvičení

AEROBIK a FITNESS
spaľovanie tukov, tréning kondície a tvarovanie problémových partií tela

Lekcia

Zameranie

Piloxing KNOCKOUT je 45 minutové silové cvičenie, zahŕňa samozrejme aj zahriatie, uvolnenie a čistú energiu, ktorá preslávila piloxing – je jasné že dostanete KO (knockout-položí vás to = knock you out). Inštruktor Vás bude viesť 6 kôl, v každom je 3 min BASE + 1,5 min. či 2 min dril (tvrdý výcvik). V každom BASE vyskúšate nový, inovatívny spôsob prevedenia vysoko intenzívne cviky posilňujúce CORE, ktoré sú ovplyvnené boxom, funkčným tréningom, cardiom a plyometriou (výskoky).
Drills (tvrdý výcvik) pozostáva z klasických dynamických kondicných cvikov napr angličaky, poloha „plank“ so štýlom Piloxing – hard core twist BASE = základ = BOX alebo SPORT- PILATES alebo KNOCKOUT
PILOXING® je lekcia, ktorá spája 3 druhy cvičenia: PILATES na pretiahnutie chrbáta, TANEC pre zábavu a BOX pre trošku výbušnosti. Doporučuje sa cvičiť na boso alebo v protišmykových ponožkách. Budeme vyrovnané, sexy a silné ženy.
BODY art aerobic vhodné aerobné cvičenie pre začiatočníkov, posilňovacie prvky sú vkladané do jednoduchej choreografie, posilňovanie s činkami alebo len s vlastným telom
BOSU® Posilňovacie cvičenie, ktoré využíva špeciálne balančné pologuľe. Efektívne spaľuje tuky, posilňuje a spevňuje svalstvo celého tela. Navyše pozitívne pôsobí na rozvoj kardio – vaskulárneho systému
JUMPING® Skupinové cvičenie na trampolínkach, dynamické poskoky, balans posilňovanie, rýchle šprinty, skvelá hudba, motivujúci inštruktor, lekcia plná zábavy , eufórie, výborný spaľovať tukov. Jumping šetrí vaše kĺby.
JUMPING® interval Lekcia Jumping so striedaním rýchlejšieho a pomalšieho tempa v pravidelných INTERVALOCH. Počas pomalých intervalov sa posilňujú rôzne skupiny svalov s použitím vlastnej váhy tela, jednoručiek, ower ballov, uterákov. Celá lekcia je v aeróbnom pásme, preto je zaručený aj spaľovací efekt a zároveň tvarujeme naše telo.
TAE-BO European Taebo® BASIC kombinácia taekwon-da, karate, boxu, kde sa trénuje vytrvalosť, sila, rýchlosť, rovnováha i obratnosť, intenzívny tréning celého tela – posilnenie srdcovo-cievneho systému, tréning výbušnosti a dynamiky
BODY STYLING Ide o aeróbne cvičenie, v ktorom prevažujú posilňovacie cvičenia. Posilňuje sa rovnomerne celé telo, preto výborne formuje postavu a vylepšuje kondičku! Používajú sa stepové schodíky, lopty, expandre, jednoručky a váha vlastného tela.
Pilates „institut“ posilňovacia, naťahovacia forma cvičenia stimulujúca obeh, rozvíja pružnosť a ohybnosť, tvaruje dlhé a štíhle svaly, napomáha k správnemu držaniu tela

BODY and MIND
pomalé formy skupinových cvičení, zamerané na chrbát a na flexibilitu tela a duše

Zdravý CHRBÁT – škola zdravého chrbta
Rehabilitačno-relaxačné cvičenie na spevňovanie a uvoľňovanie chrbta, ktorý pri dnešnom štýle života veľmi trpí a to má za následok jeho bolesti. Aj týmto cvičením na bolesť chrbta môžete rýchlo zabudnúť. Cvičenie je zamerané na celkovú revitalizáciu organizmu, nácvik správneho dýchania -čím sa odbúra napätie svalov, zlepší sa prekrvenie, peristaltika čriev, čím sa organizmus zbavuje odpadových látok, venujeme viac pozornosti svalom, na ktoré sa zabúda. Cvičenie je vhodné pre všetky vekové kategórie, pre tých, ktorí chápu, že prevencia je najdôležitejšia. Naučíme sa poznávať naše telo, porozumieť mu, pracovať s ním.
FLEXI-bar Pri cvičení s týmto náčiním pracujú oproti kmitaniu FLEXI-BARu hlboké svaly chrbtové, všetky brušné svaly a tiež svaly panvového dna. Dobré posilnenie hlbokého svalového systému je často riešením mnohých bolestí chrbta. Určitý počet kmitov za minútu má za účinok nie len silový vytrvalostný tréning, ale zintenzívňuje tiež látkovú výmenu a zvyšuje srdcovú frekvenciu.
PORT de BRAS Cvičenie, ktoré vedie k uvoľneniu mysle i tela. Je určený pre tých , ktorí chcú precvičiť správne držanie tela a posilniť chrbát. Správny postoj je základ všetkých cvikov Port De Bras. Pri posilňovaní sa kladie dôraz na brucho, čo je pre správne držanie tela ideálne. Na hodinách pracujú hlavne ramená a paže – väčšina cvikov je prevedená ladnými tanečnými pohybmi.
ASHTANGA yoga Ashtanga yoga sa orientuje na vytvorenie najvyššieho stupňa vitality, energie a seba učenia, harmonizácia duševnej a telesnej schránky vyžadujúca maximálnu koncentráciu cvičenca, po lekcií odchádzate spotení a harmonizovaní
PILATES „institut“ posilňovacia, naťahovacia forma cvičenia stimulujúca obeh, rozvíja pružnosť a ohybnosť, tvaruje dlhé a štíhle svaly, napomáha k správnemu držaniu tela